Rise and shine

Ser ut genom fönstret och ser en klarblå himmel utan ett moln i sikte. Skönt, idag ska det pressas!

Gårdagskvällen spenderade jag och syster yster på tennisbanan och jag kan ju bara rapportera ett bländande tennisspel, tennisproffs nästa? Nej, men fördelen med att vara riktigt dålig är ju att det blir bättre träning då man får springa och hämta alla bollarna som man skjuter bort hela tiden. Ah. Ikväll blir det en löprunda och styrketräning med pappa! (nu ska han ta livet av mig igen) ;-) Efter det blev det en härlig måltid innan både jag och Sofie deckade på soffan framför tv:en, det är hårt att vara arbetare.

Hade jag vart hemma idag, hade jag spenderat kvällen i slottskogen med alla andra godbitar. Men är man i stockholm så är man det tyvärr. Jag saknar er och hoppas att ni får en suverän kväll i "slottis".

steka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback