Sista dagen...

Sista dagen idag, wiiiihoooo! Men faktum är att dagen igår gick hemskt fort och jag kanske kommer sakna Gothia cup trotts allt. Träffa massa folk, serva människor, titta på fotboll och lira lite fotboll. Finns så mycket underhållande småbarn som är villiga att bjuda på sig själva, haha. Kan minst sagt säga att jag är en erfarenhet rikare efter denna veckan. Hur trött jag än är och har vart så har vi löst det mesta. Yes, allt går om man vill! =)

Efter en hel vecka med bara massa norsktalande dommare kan jag nog nästan flytande efter idag. Eller inte. Den som kan tyda allt dem säger måste vara Norsk själv! Men ett och annat har man nog lärt sig.

Hoppas dagen idag inte blir för lång!

Lördag eller söndag...<3?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback