Söndag

Ingen dag är den andra lik, minst sagt. Just nu känns det som om att mina dagar är fyllda med fart och fläkt fastän att jag egentligen inte gör så mycket. Efter en vecka med Gothia behöver man strosa runt på stan och känna att man har all tid i världen. Att man dessutom i vardagen bemöts av massa positiva besked gör ju inte saken sämre. Jag är inne i ett litet stim tror jag, kanske, eventuellt. Så idag åker jag och mamma en sväng till Frölunda sedan tänkte jag avrunda söndagen med lite träning och umgänge med min familj som åker ifrån mig i två veckor. Regnet utanför fönstret gör säkert inte att det känns sämre för dem att lämna detta landet, men jag älskar ju regnet och sverige så jag stannar hellre hemma. Hmm.

Jag ser för närvarande en framtid.

Kommentarer
Postat av: ...

Kolla lite noggrannare.

2008-07-20 @ 13:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback