Söndag

Sista dagen i veckan, även om det just nu känns som om att alla veckans dagar flyter ihop på något konstigt sätt. Alla dagar är liksom konstiga utan dig, ingenting är som förut. Fast jag måste väl medge att jag har lärt mig att skilja lite mer på helg och vardag nu när jag har jobbat, ganska skönt faktiskt.

Natten blev en eländig historia. Hur kunde jag komma på att jag skulle dricka kaffe 21.30 på kvällen liksom. Hemskt dum idé som gjorde att jag låg vaken större delen av natten. Sen när jag väl har somnat blir det som vanligt att jag vaknar varje timme, sover oroligt och vrider och vänder. Men men thats it, kanske blir det bättre kanske inte.

Så hur ska denna söndag spenderas? Förutom ett träningspass har jag ingenting inplanerat faktiskt. Men ett träningspass kanske är vad jag orkar idag. En liten bror anländer till Värmdö, kul. Inte varje dag man får träffa den lille herrn.

Bollen är hos dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback