Tjusningen med att bo hemma.

Jäsp och återigen jäsp. Fröken somnade på soffan mellan sisådär 13.00 och 16.00 men det hindrar tydligen inte mig från att vara trött såhär framåtkvällskvisten. Sömnen tar ut sin hämnd på mina dåliga sömnvanor de senaste veckorna. Det är ju inte direkt så att jag inte vill sova liksom, så skyll inte på mig =)

Har stoppat i mig lite hembakat bröd a la mammi med ost, himla gott. Jag har hört att hembakat bröd är sånt man ska njuta av så länge man bor hemma, när man väl har flyttat blir det väl sämre med den saken om man inte är en såndär bullmamma själv dvs. Ska be mamma baka ett lass innan familjen lämnar för Parga.

Men jag ska ju faktiskt arbeta imorgon. Får man krypa ner under täcket nu då? Även om klockan bara är nio? Jag känner mig faktiskt redo för sängen!


Känns som om att någons hemresedatum har blivit framflyttat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback