What a wonderful day.

Har inte detta varit en underbar dag så säg. Frukost med mina nära, Fia och Pettson men även Johanna fick se mig surpla i mig min sista mjölk. Efter frukost hejdåade jag och Johanna våran kära Fia och våran kära Pettson. Småttingarna (?) skulle jobba medan jag och Johanna inte hade en tanke på att jobba. Näe, vi åkte ut till Rörtången och stal massa sol (och salt). Hemskt skönt. Sedan blev det hem och vända och hejdåa Johanna innan jag styrde mot Bohus för att möta upp en färdigjobbad Pettson. Och det känns så himla bra att veta att det kommer en dag imorgon också. Imorgon ska vi ses igen. Tyvärr hör det inte till vanligheterna längre att jag och Johanna ses två dagar i rad. Men när vi väl har chansen, då ska vi minsann ta vara på den.

Vet ni vad vi gjorde, jag och Pettson? Förmodligen inte, men det vet jag, VERKLIGEN. Vi körde en lättare uppvärmning innan vi tog oss ann diverse 100 metersintervaller och 40 metersintervaller i den stekande solen. Kan bara konstatera att vi var hemskt stekta när vi var klara. Lite för varmt för att träna, men det är väl inte ursäkt nog till att slippa? - Näe. När vi var klara tyckte vi att vi var värda ett dopp i poolen och ett dopp blev det. Sedan var vi nöjda med dagen. Lite mat och tv och vi kryper i säng helt enkelt.


Trots att jag har det bra kan jag inte sluta tänka på dig. Jag saknar dig, hela tiden!

Look into your heart and you find love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback