Alldeles ensamen...


Thats Me!

Ja, jag har arbetat lite idag. Sedan sprang jag ner på stan ytterligare en gång. Tänkte att jag skulle inhandla båda de två "outfittarna" jag spanat in. Men när jag kilar in och är påväg mot provrummet för att prova ytterligare en gång drar jag med mig en jeanskjol och ett linne. Jag tänkte att testa kan man ju alltid göra. Till min förtvivlan sitter jeanskjolen och linnet som ett smäck och faller mig precis i smaken, fan. Så det slutade med att jag hängde undan alltihopa till imorgon så att jag kan tänka över saken ytterligare en gång, suck.

Sedan har jag tagit mig igenom lite jobb, lyssnat på musik, fått i mig lite mat och bara myst runt. Vad gör man när man är alldeles ensam i den stora huvudstaden? Pappa har redan hunnit ringa tre gånger för att kolla så att allt går bra. Tror att någon är lite orolig, gulligt. Tur att söta fröken, fräken, syster, soffie kommer och lyser med sin närvaro imorgon, någon att prata lite skit med skadar aldrig.

Och nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback