Dag nummer 2



Så var jag hemma igen. Tapeten är införskaffad och jag fick även tag på hårfärg och lite annat krimskrams. Allt för att få tiden att gå, allt för att ha annat att tänka på. Så snart bär det av till skatås för att springa av sig. Tänk om jag kunde ha energi till det också. Men jag kan ju lika gärna göra av med det sista jag har så kanske jag kan få någon timmas sömn inatt. Suck. Kvällen och natten är värst. Detta känns så fel, så otroligt fel utan dig. Men jag försöker fortsätta kämpa.

Hur kan någonting vara så vårt.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Gumman då, det är en klyscha men väldigt sann klyscha även fast man inte tror det, - tiden läker alla sår.. det är sommar nu, njut och se frammåt, de andra kommer med tiden..



kramar

2008-06-22 @ 23:54:51
Postat av: Anonym

tack för några hjälpande ord Jonnis. Detta kommer ta tid, vare sig jag vill eller inte =(



kram

2008-06-23 @ 09:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback