Det är över nu...

Studenten är över för både sofia och pettson och nu kan jag andas ut. Knoppade i säng vid fyrasnåret inatt efter att ha hängt på kajskjul 8a med alla studenterna, några gamla vänner och min kära David och hans friends. Ganska omtumlande kväll men summa sumarum ganska lyckad. Så dagen har spenderats åt att sova ruset av sig och sedan har jag och min kära intagit solstolarna på baksidan och fått oss lite färg. Nu funderar jag på att ta en lite eftermiddagslur bara för att jag liksom faktiskt kan och bara för att jag liksom inte har någonting att stressa upp mig för just nu.

Ikväll står en löprunda och grillning på tur. Minstingen i familjen fyller 15, shit vad jag börjar bli gammal. Kändes som om att det var igår jag fyllde. Typiskt!

... men jag kommer ihåg alla dagar med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback