(?)

Vad jag gör vaken? - Fråga mig inte!

Någonting håller mig vaken, någonting biter och gnager i min hjärna. Tanken på att förlora det man älskar högst. Tanken på att mista den man vill vara med resten av livet. Tanken på att inte få gå hand i hand genom livet med dig. Jag har aldrig tänkt tanken, jag vill inte göra det heller, så låt mig inte behöva göra det! Det finns bara en person i den här världen som är rätt för mig, det är en magkänsla jag har. Låt oss få vara lyckliga tillsammans!

Du och Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mista? Det hoppas jag inte!!



Vad hände med midsommarinlägget? =)

2008-06-21 @ 13:55:00
Postat av: Terre

Oj, gölmde skriva att det var från mig...

2008-06-21 @ 13:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback