Gårdagen

Intog soffan med en kebabrulle och en påsegodis runt femsnåret igår. Då mamma och George befann sig i Tyskland och systrarna var iväg på annat håll fick jag själv stötta Sverige i vår soffa. Kanske därför det gick som det gick. Direkt efter matchen slumrade jag till och sov en timme eller två på soffan innan jag bestämde mig för att snöra på mig skorna och ta en lång promenad genom Surte. Intog sängen när jag kom hem och tog mig igenom några sidor av min nyinköpta bok av anne holt "Det som tillhör mig" innan jag slumrade igen.



Synd att det inte bar hela vägen den här gången. Nu blir det avgörande på onsdag mot Ryssland. Eventuell kvartsfinal mot Holland. Man ska väl aldrig säga aldrig men det kommer bli tufft.

Skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback