Ljuva student...

Även om jag inte känner att den är så ljuv just nu längtar jag nog nästan mer än vad min syster gör tills tiden är inne för henne att springa ut från den där skolan. Hulebäck, jag vet så väl hur allting ska gå till, precis där har jag vart själv. Ah, jag är full av avund just idag. Men imorgon är jag full av lycka för att det inte var jag som tog studenten föregående dag. För det året som har passerat har givit mig otroligt mycket och jag ångrar ingenting. Men idag är det dags för syster sofia att bli stor, springa ut i det verkliga livet och bli arbetslös ;) Snart bär det av in mot stan för att dumpa henne på diverse champanje frukost. Nu håller jag bara tummarna för att hon ska överleva den här dagen och väntar på att hon ska bli klar, så jag kan få komma hem och sova igen! =D

Sjung om studentens lyckliga dar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback