Mitt i renoveringen

Jag har redan hunnit plocka fram penslarna och målat diverse vattenrör och annat på rummet. George har färdigställt taket, samt givit väggarna ett lager färg till. Så nu är det ytterligare ett lager färg till på väggarna som ska penslas på sedan ska vi tapetsera och måla lister. Kan det inte bara få bli klart nu? Jag behöver mitt rum nu ju! För tillfället känns det inte som om att jag har någon koll alls på några av mina saker. Allting är överallt. Ska bli skönt när allting är klart, få samla sig och kunna stänga dörren om sig igen.

Bränder i Californien, känns ju tryggt när du idag åker iväg till andra sidan jorden.
Längtar, kan inte tiden bara få gå fort nu. Fast egentligen vet jag inte om jag verkligen vill att tiden ska gå fort.
Tänk om det inte blir som vi tror och vill. Jag är rädd men jag hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback