På plats

Landade på Arlanda och tog Arlanda Express till Sthlm centralstation där papi plockade upp mig och vi begav oss ut till skärgården. Jag slängde in min väska i mitt tillfälliga hus. (Ja, jag har ett alladeles eget hus för mig själv). Sedan sprang jag över till pappas hus och inväntade lite mat. Sedan var det fotboll och Fernando Torres som gällde. Spanien vann men tyvärr blev han ju utbytt. Fast egentligen finns det bara en snygg fotbollsspelare i mina ögon och det är min alldeles egen stjärna. Snyggast och bäst, tänk om du bara hade velat vara min föralltid. Påtal om dig så drömde jag en dröm inatt, jag var tillbaka i sagan igen. Den sagan som precis tog slut. Du ringde mig och sa att du var påväg hem för att du inte orkade vara borta från mig längre. Det var en fin dröm det.



Natten kryper in!


Kommentarer
Postat av: MKA

Du ar snyggast! saknar dig, pusspuss

2008-06-27 @ 03:30:02
Postat av: Fia #18

Hoppas du får det kanon i sthlm, det är du värd!! "Vist gör det ont när knoppar brister..." jag förstår den smärta du gått/går igenom.. det är bara att kämpa på.. timme för timme, dag för dag.. jag kan trösta dig med att det blir bättre... det är jobbigt... men det blir bättre... ta hand om dig.... massa kramar

2008-06-27 @ 14:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback