Positiv

Är inne i en lite positiv kurva känner jag, eller betydligt mer positiv än vad den har vart på ett bra tag iaf. Träningen börjar kännas rolig igen, jag har iof inget jobb men för närvarande har jag ett annat projekt att var upptagen med ett par dagar framöver och solen skiner (lite iallafall).

Tänkte ta och ladda upp lite kort på hur mitt rum för närvarande ser ut. Klart jag dokumenterar liksom. Men sladden som skulle få bilderna från kameran till datorn ligger nerpackad med mina tusen prylar i någon av mina tusen papperskassar som befinner sig överallt i huset. Ja, för närvarande hör jag liksom inte hemma någonstans. Lite i garaget och lite i hallen sen sover jag hos min David. Men det kommer bli så bra när allting är klart.

Träningen i Skatås idag var ROLIG, otroligt jobbig, men ROLIG. När kändes det så senast när benen bara ville vika sig? På något sätt är det vad jag har saknat. Idag kände jag det igen och gud vad skönt. Jag har haft viljan, jag har haft motivationen och nu kom det där roliga tillbaka igen. Yes, NU KÖR JAG!

Ser det inte ljusare ut på jobbfronten efter denna veckan tar jag mitt pick och pack och släpar mig upp till huvudstaden för ett tag. Jag tror det kan bli bra, riktigt bra!

Nu till min tillfälliga säng på andra sidan älven!


Kommentarer
Postat av: Lill sis

Träningen var den bästa på länge, många där och ingen långdistans. I LIKE! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback