Slip-Karlsson

Okej, har stått med slipmaskinen i högsta hugg unde förmiddagen. Det var roligt i början, men George fick ganska fort ta över. Det blev för jobbigt helt enkelt. Lite mer slipning och lite mer spackel så kanske det blir dags att sätta igång med det roliga snart, MÅLA. För inte trodde jag att man skulle behöva dra ner alla tapeter, slipa och spackla innan man kunde måla. Näe, hur vore det att bara skvätta upp färgen på väggen liksom? - Lätt som en plätt. Men varför skulle någonting vara lätt? Ärs jag har ju ändå inget bättre för mig liksom, så kan ju lika gärna gifta mig med slipmaskinen.

Sedan har jag och George vart en tur till cykelaffären samt IKEA och Bauhaus för att inhandla spackel och hämta min garderob. Så så snart rummet är färdigmålat ska det bli ordning och reda på mig. Troligvis behövs ytterligare en tur till IKEA att göras för att inhandla diverse tavlor, gardniner och annat småkraffs men det blir när det blir.

Lite sommarläsning står på schemat sedan en sväng till staden framåt kvällen för ett möte med Amelie. Sedan hem till min sjukling och bädda ner honom <3

För nu känns allting bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback