Tisdag


Bara för att jag inte har något bättre för mig på dagarna än att ta bilder på mig själv =)

Så var ännu en dag till ända. De senaste dagarna har gått så otroligt långsamt. Det finns väl en bakgrund till det, men jag förstår inte hur hela ens liv kan vändas uppochner så fort. Så lider ännu en dag mot sitt slut. Dagen övergår mot kväll och det är då jag drabbas av tankevågen. Jag orkar inte, jag vill inte men den bara sköljer över mig. Gah, jag vill bara få sova i lugn och ro i ett liv tillsammans med dig.

Idag har jag målat, målat och målat. Jag har även inhandlat ännumer saker till mitt rum, nu är snart den stora frågan hur jag ska få plats därinne. Men jag bara längtar tills jag får gå där inne och pyssla runt. Vika in mina kläder i min nya garderob och bädda min säng med mina nya lakan och påslakan. Känns bra. Något nytt liksom.

come to me

Kommentarer
Postat av: Terre

Haha aah, egenkär Linda ;)

2008-06-24 @ 23:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback