Tom

Vilket ben ska jag stå på?
Vart ska jag vända mig?
Vem ska jag prata med?
Vem är jag?

Just nu är jag bara tom. Jag vet inte vad jag ska säga för att detta ska kännas bra. Det kommer aldrig kännas bra utan dig i mitt liv. Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig. Alla gamla minnen spelas upp i huvudet så fort jag blundar. Jag svettas och fryser om vart annat, mår illa och kan inte få i mig någonting att äta. Jag trodde aldrig jag skulle behöva känna såhär. För mig betyder kärleken David. Men nu är det bara tomma ord. David är inte min längre. Jag bara hoppas att vi kan hitta tillbaka. Jag vill leva mitt liv med dig David. Men jag vill inte hoppas heller. För vad tjänar det till? Mer tårar. Mitt hjärta är krossat. Kom tillbaka från USA och sy ihop det igen. Jag tror att vi kan om vi bara vill. Båda två måste vilja.

TOM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback