Träning + Fotboll

Jahaja, så var Sverige ute ur EM. Inte mycket att säga om den saken. Ryssarna var helt enkelt hetare idag, det tror jag ingen kan sticka under stolen med. Sedan vad de svenska spelarna funderade på det låter jag vara osagt. Jag menar, hallå, sååå dåliga är vi ju inte, inte som vi var idag. Man kan skylla på mycket och det fanns många tankar kring varför Sverige spelade dåligt i sällskapet idag! Men jag låter dem stå oskrivna tillsvidare. En ensam vit hittade vi i sällskapet idag, det är väl bara att gratulera till vinsten och önska lycka till mot Holland!

Vi tog oss med slitna och ömmande muskler upp till Skatås idag och tog oss gemensamt med förfärliga smärtor igenom dagens träning. Träningsverken var ett faktum och inte ens en halvtimmes uppvärmning hjälpte för våra stackars muskler, näe. Men men, säg vad vi inte klarar. Lite upphopp och spänst på denna träningsvärk och jag vill inte ens tänka på morgondagen längre. Tur att jag har sommarlov =)

Efter träning vankades fotboll. Vi duschade i Skatås och begav oss till Sofia där köttbullar och spagetti väntade innan matchen blåste igång. Där sätter vi punkt för nu.



Tack för en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback