Konfirmation


På dagens schema stod konfirmation överst. Så vi pallrade oss iväg till kyrkan och tog oss igenom en gudtjänst. Någonting som jag trodde skulle bli en pina. Men i just detta läget, där jag befinner mig nu, var det faktiskt väldigt väldigt skönt att bara kunna slå sig ner och lyssna på sång och se på lite teater. Detta var bra för mig, mycket bra. Efter kyrkan bar det av på "efterfest", mycket mysigt. Vi tryckte i oss mat så det sprutade ur öronen samtidigt som vi fick njuta av bedårande musik då det befann sig en musikant från Miami på plats. Me Love Guitarr Music. Väl hemma satte tröttheten stopp och jag har nu krypit ner under täcket, men bara för en kort stund, tror jag. Blir lite ensamt.



Min outfit idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback