Fredag...

Det känns inte som om att någonting kan vara BRA just nu, men det kan däremot vara bra. Fredagen har spenderats i solen på papps veranda. Jag stal åt mig lite sol och bättrade på min bränna som var påväg att tina bort samtidigt som jag arbetade flitigt, mycket flitigt mina vänner. När jag var färdig med dagens arbetsuppgifter bänkade jag mig framför tv:en och till min förtjusning såg jag att filmen Blood diamond med Leonardo Dicaprio precis dragit igång. Den har jag ju aldrig sett. Känns svårt att bedömma om en sådann film är bra eller dålig. Kan bara konstatera att jag nu i efterhand fortfarande är väldigt tagen och det måste ju vara ett gott tecken. Kvällen har spenderats med grillad mat, filtar och mygg på verandan. Vi har hunnit diskutera många av livets stora frågor.

.... och nu känns allting bara DÅLIGT! :'( Suck!

Dagen övergår till kväll och kvällen övergår till natt. Varför är det alltid då det känns som värst? När jag ligger här själv i sängen det är då jag börjar fundera. Sluta tänk säger jag till mig själv, men till ingen nytta. Ständigt dyker nya frågor utan svar upp. Jag undrar så mycket, jag längtar så mycket och jag älskar dig så mycket. Du skriver att du saknar och att du fortfarande älskar, det måste betyda någonting. Frågan är bara om det fortfarande betyder samma sak för dig som det gör för mig. Snälla du, ge mig ett svar och ett tecken på vad du verkligen vill. Tårarna flödar och jag vet inte vad jag ska tro eller hoppas på längre. Vad ska man tro och hoppas på när allt som man trott på plötsligt försvinner? Jag vill bara att du ska tillhöra mig!

Ge mig ett samtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback