Dag 2

Lugnet la sig sisådär kvart i elva i förmiddags, allting var över, jag hade varit på min första arbetsintervju, det kändes bra och jag sa till mig själv: det får bära eller brista... och jag säger det ännu en gång och denna gången försöker jag mer övertyga mig själv, det får bära eller brista!
Precis som jag kände gick det bra idag, runt sex ringer den engelsktalande spanjoren och meddelar att han vill träffa mig imorgon klockan 11.00. Jag säger bara shitmygood. Hur ska detta gå?  ahhh, en arbetsintervju på engelska! Jag sitter och råpluggar ord på engelska över nätet, men inser att detta verkligen får bära eller brista. Antingen går det käpp rätt åt skogen eller så kanske jag förhoppningsvis klarar av detta.

Mycket sömn det lär bli inatt, NOT.

breathe in, breathe out, breathe in, breathe out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback