Dagen innan tenta..

Och jag faktiskt räknar med att få göra om denna tentan, känns som om att jag har dålig koll på alla tentans delar. Och jag har väl egentligen bara mig själv att skylla, men ska man ha några bortförklaringar så får det väl vara att jag faktiskt hade tenta i fredags och fokuserade mer på att klara den. Bättre att få göra om en än att få göra om två tentor. But, we will see... jag fortsätter kämpa med denna hemska ekonomi. Men nooo more ekonomi efter detta, och det känns fantastiskt skönt faktiskt. Sen inleder vi marknadsföring och juridik å sedär, det kan ju bli riktigt spännande.

Spanar ut genom fönstret där jag sitter hemma hos David och inser att det snöar, jättemycket också. Vad händer? Det var ju vår nyss, denna ständiga besvikelse över vädret. Men jag har insett att man borde sluta hoppas på sol och värme varje morgon och bara ta det som det kommer. Fast det är typ omöjligt, för allting blir ju så mycket lättare utan ett par långa stövlar och en tjock vinterjacka. Men jag hade väl tagit ut våren i förskott också, det är väl min nya dunderförkyldning ett tecken på. Jag förstår inte vad jag gör för att förtjäna detta, jag var ju nyss sjuk. TYPISKT! Det som k'änns extra tungt med detta vädret är att jag ska hämta mamma och mormor på flygplatsen idag, hemkomna från lazarote. Och jag inser ju genast att jag kommer se ut som ett vitt pappersark i förhållande till dem. ÄNNU MER TYPISKT!

Näe jag borde återgå till pluggandet då jag har mycket att ta mig igenom, och jag tänker inte ge upp förrns imorgon när tentan är avklarad. Och pluggar jag massor nu, får jag min belöning ikväll då jag får tillbringa hela kvällen med min david och det hade varit skönt att slippa tänka på detta då. Såååå....Pluggisch nu Linda.


Ta mig till värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback