Glad Påsk

Läser min vänns blogg i förtvivlan, varför ska livet vara så krångligt? Fram och tillbaka hit och dit... Visst vissa situationer kanske man aldrig kan förstå hur det känns att vara i... Men vissa situationer kan man inte förstå hur människor tänker! Du vet att oavsett vad som händer finns jag vid din sida.

Vilken påsk? Idag har jag avverkat några timmar på Dios, med rätt arbetskamrater kan en dag även där gå ganska fort. Efter det har jag befunnit mig på släktmiddag och känner mig för närvarande 10 kg tyngre än i morse när jag vaknade. Men vad gör det?

Imorgon väntar Älvstranden 12.20 i Lisebergshallen. Vi har gått minus sen igår och förlorar till imorgon systrarna petterson som åker till fjällen och fröken eriksson har drabats av magsjuka. Detta innebär 8 utespelare + anso om hon kan medverka. Jag håller alla mina fingrar och tår. Denna frånvaro gör självklart laget ostabilt. Men jag har fått ta över rollen som kapten och ska göra allt för att leda laget till seger. Vi är redan klara för finalen som går 15.00 imorgon i Lundbystrand 1, vårt motstånd är dock inte klart än. Första matchen imorgon avgör om vi blir etta eller tvåa i gruppen. Och självklart måste vårt mål vara att vinna matchen och vinna gruppen, så tagga tagga tagga.

Så från mig till er alla. Glad Påsk!

SNÄLLA, låt min "påskpresent" bli en guldmedalj!


Kommentarer
Postat av: Micka

Lycka till i finalen och hoppas ni kommer hem med ett guld :D

2008-03-23 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback