I väntans tider

Jao, imorgon kommer beslutet! Och jag kan säga att detta kan ha gått PRECIS hur som helst. På något sätt känns det som om att jag inte har klarat det. Det är emot mina principer vad det gäller tur och allt vad det nu heter. En arbetsintervju på knaglig engelska, mja, chansen är liten, tror jag. Men det återstår att se...
 Imorgon håller jag en tumme, för mig själv och för min kära vänn Pettson.

Pettson och Kalle kväll i tisdags och gud vad det var välbehövligt. Med dig är allting så lätt, allting känns så självklart på nått sätt, du förstår mig, alltid. Ah, tycker om dig vännen <3

Annars då? - Jorå. Kan snart sätta på mig ett par glasögon och ge mig själv titeln "plugghäst". David har givit mig den för längesen. Men vad gör man inte för ett lyckat resultat på tentorna. Sitter dag in och dag ut och läser tråkiga böcker? Tydligen. Gah, vad tråkigt det är!

Dumleslaget över påsk, med ett J20-lag. Så var denna påsken också planerad, skönt när andra gör det åt en. Kanske är dags att kamma hem ett guld i juniorsammanhang nu?!

Nej, åter till pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Sofie Karlsson, sis :)

Du kommer fixa det galant!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback