Kreativt

sesådär...

Idag har jag avverkat ett par timmar i skolan, pluggat lite, saknat min david, spelat match och varit riktigt kreativ. Ett grupparbete mindre framför mig, men tentorna is still there. Sjutton också!

Jag har en hemlig talang, eller den kanske inte är så hemlig egentligen men när jag började gymnasiet la jag den talangen på hyllan. Men så idag, eller egentligen var det i helgen, bestämde jag mig för att plocka fram den igen. Jag tog en tripp till tygaffären och införskaffade lite tyger och annat smått och gott som kan behövas för att sy några klänningar. Och jag lovar, detta kommer bli läckert och det känns så himla himla bra. Jag har längtat efter att få designa mitt eget igen och efter att få ha det där, som ingen annan har. Men vi får väl se, kanske är lite ringrostig nu. Men jag känner på mig att jag kommer bli nöjd med detta. Dessutom behöver jag "öva" lite eftersom att jag ska sy min och Soffsens klänning till pappis bröllop i maj. Så ni som inte har förstått, min såkallade hemliga talang är att jag kan sy. Så idag har jag meckat lite med vad som ska vara med vad och sedan har jag klippt lite.... Imorgon när jag kommer hem från jobbet ska jag sätta mig ner och påbörja mitt arbete =)

                      

Här är mina inköp för idag, mer bilder kommer imorgon när jag kommit lite längre!

Marstrand vs. Surte 5-7

Mina tankar går alltid till dig...




Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Sov så sött :)

Postat av: davveeee

tycker modellen är snyggast ;)

2008-03-11 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback