Kursintroduktion?

Så har man kommit ner på jorden igen, det var inte länge man fick njuta av att vara dumleslagsmästare. Haha. Önskade för en stund att jag kunde fått ha en veckas påsklov eller nått som belöning, men ha, jag kan ju drömma vidare. Idag pulsade jag mig igenom snön ner till bussen, till ingen nytta. När jag kommer fram till skolan visar det sig att kursintroduktionen blivit framflyttad till 9.00 och där stog jag 13.15 och trodde att jag var i god tid. Nej, det var bara att vända hemmåt igen. Okej, jag var väl inte allt för besviken över att missa en 3 timmar lång kursintroduktion. Åkte hem och somnade på stört... Mycket skönt!

Sedan jag kom hem har jag fått två positiva samtal, arbetsintervju torsdag, arbetsintervju måndag. Men många sökande och chansen är väl unjefär 1 av 300 men men... kommer ju aldrig få nått jobb om jag inte ens går på intervjuerna så det är bara att pallra sig iväg och hoppas att jag kan övertyga. Annars blire en del jobb onsdag, torsdag och fredag. Hade egentligen tänkt pallra mig till skolan på torsdag. Men till min förvåning hittade jag de förinspelade föreläsningarna på vår skolmail, orka gå till skolan när man kan sitta hemma och ha föreläsning liksom! Hur skönt som helst juh.

Annars så har min pojk anlänt till världen igen efter ett par dagar i åre. Skönt att ha tillbaka honom på säker mark. Att man kan sakna en person har jag förståelse för men så som jag saknar dig, det är helt otroligt! <3

Annars är det allmänt tomt utan pettson i trakterna!

tjo-flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback