På hemmaplan!

Så har man landat i Göteborg igen, och som alltid så känns det väldigt bra att komma tillbaka på säker mark igen. För vem går säker i Stockholm liksom? Landade halv elva och det är inte varje dag man flyger med två innebandydomare hem. haha. Och om tre timmar bär det åter iväg till landvetter.

sömn, vad är det? Ja, om tre timmar ska jag upp och köra mamma och mormor till flygplatsen. Tur att flygplatsen ligger så nära Surte då... Och jag är inte alls avundsjuk på dem som ska få ligga på stranden och glassa i en vecka på Lazarote medan jag kämpar på mot regnovädret på västkusten med jobb, tentor och dyligt. Men vad sjutton, jag klagar inte. Har en tandådalenresa och en stockholmsresa inom en snar framtid, och jag längtar. Vad det gäller värme och sol får jag väl nöja mig med solariet tills vidare. Men inom en snar framtid lär det bli en resa till spain med min David också, och jag kan inte annat än se fram emot det!

Vad jag tycker om sådana där som kommenterar andras bloggar utan att nämna sitt eget namn låter jag vara osagt. Men jag måste medge att det stör mig något! Men tyvärr, ingenting kan förstöra det vi har so you out there, keep going.

Tillsammans är vi oslagbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback