Påsk?

Ja, vad vore en påsk utan innebandy? -Ingenting!

Så vi har inlett dumleslaget på ett bedårande sätt. 22.45 började resan, i kärra sporthall, resan som ska leda till guldet. Och tja, måste ju säga att resan har börjat mycket bra. Vinst mot marstrand med 5-1, nemas problemas, lite trögstartade, men en brilljant andraperiod. Tidig uppstigning, men såklart med ett leende på läpparna efter gårdagens vinst och visst det var tidigt... Men vad gör man inte för att få lira lite boll. Pixbo stog för motståndet och jag måste säga att dem är vassa, tjejerna har talang. Men vi är ännu vassare och har ännu mer talang 2-0 till oss och vi kunde andas ut. Tippar på Surte - Pixbo i finalen på söndag, men man ska aldrig underskatta någon. Klockan tre väntar Ramlösa i lundbystrand. Ett lag som sent igår fick vända hem med 6-1 i rumpan efter en förlust mot Pixbotjejerna. Men som sagt, det säger ju inte så mycket ändå. sent en torsdags kväll, och jag har hört någonstanns ifrån att dem kommer från helsingborg, vilket förmodligen innebär ett par timmars resa i benen. Så försjutton, se till att ladda om nu brudar. Lite publik sen kanske? Hade uppskattats! Dåligt med surtefolk på läktaren.

Tur att jag har innebandyn att tänka på. Och ännu mer att det är du och jag nu Pettson, vi stackars ensamna. Det får allting att kännas så bra. För stunden iaf... När mörkret kryper på och jag ser min tomma säng då briseter det oftast. Men jag har varit stark och det ska jag förbli tills på söndag. GO GO GO Linda!

Och Amy Diamond, vilken stjärna, eller vad säger vi i Surteomklädningsrummet? ;)

Thank you for all that you done for me!

Kommentarer
Postat av: Carro

jag va allt där och heja.... kanske dyker upp på söndag med...kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback