Plugg-söndag

Ja, denna, liksom alla andra söndagar innebär plugg. Jag tycker att det har blivit något för mycket av den varan det senaste, men dte är väl bara mitt eget fel. Well, det är trots allt ganska roligt. Och snart kanske jag får lite tillbaka för allt pluggandes. Tisdagen innebär arbetsintervju, gruppintervju närmare bestämt, och jag är så nervös att jag inte vet in och ut på mig själv, men detta kommer gå bra, detta SKA gå bra =)

Annars debuterade jag som coach i div.1 södra igår. Surte - Södradal... Jag lyckades till min besvikelse dock inte coacha till en seger. Men tjejer, jag tyckte ni slet på bra, ibland är resultat ganska missvisande. Så var denna säsongen över. TOMT, är det som känns just nu och det som förmodligen kommer att kännas fram tills dess att säsongen drar igång igen. Två b-lagsmatcher kvar, en avverkar vi idag och en spelas nästa lördag. Vad ska vi sedan spendera våra helger åt? bara plugg? uuuhh, vad tråkigt. Eller njae, vi har ju en tandådalen och en stockholms tripp att se fram emot. ohhhlalalalala... jag längtar.

Sooo, idag är det dags att hänga några kassar igen, första matchen på en månad och jag måste säga att såhär taggad har jag sällan varit för en b-lagsmatch. Nu ska vi se till att kamma hem guldet i reserv ettan!

plugg och åter igen plugg =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback