puh...

Å äntligen har jag en sekund över att bara få slå mig ner vid datorn utan att vara påväg någonstans, förutom till sängen dvs. Kan bara konstatera att jag lever ett stressigt liv för tillfället. Men jag kan även konstatera att jag är så nöjd med tillvaron just nu att jag inte kan annat än le, bara le. Me love my life. (just nu, men humöret kan sväng fort)

Pettson, påväg hem? eller hemma? hur som helst, grymt saknad. Av fler än mig antar jag ;)

Annars har veckan vart fullspeckad med jobb, david och ? ingenting egentligen, men ändå har jag haft så mycket att göra. Suck, vart tar all tid vägen. Och plötsligt slår det mig att jag snart bara har ett år kvar på min utbildning. Vad ska jag sedan göra? Jobba? Växa upp på riktigt? Tanken skrämmer mig lite. Men det börjar väl bli dags. Att komma hemifrån hade inte suttit fel just nu!

Idag har jag och soffsan träffat papps och övriga släktingar åt det hållet och det händer ju inte allt för ofta. Det jag trodde skulle bli lite sisådär slutade i en riktigt lyckad dag. Jag njöt av att bara få vara där. Sånt behövs ibland.

Snurrigt inlägg, känner mig alldeles för trött för att skriva någonting vettigt, så jag avrundar där.

Life is wonderful...

Kommentarer
Postat av: essay services

bra artikel, tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback