Solsken

Vaknade upp brevid den jag älskar, insåg att det var måndag och somnade om i hans trygga famn. Vaknade sedan runt elva och steg upp för att steka lite pannkakor. Eftersom att jag denna dag valt att prioritera skolan är det en måndag utan jobb. Behöver bli klar med mina läshänvisnings anteckningar, mycket tråkigt men måste göras innan tentan nästa fredag.

Ska snart ut och njuta lite av solen som letar sig fram. VÅR!

Tar farväl av min kära under eftermiddagen, men det dröjer förhoppningsvis inte allt för många dagar tills vi förenas igen =) Hoppas även på att hinna med en löptur under kvällen, innan solen hinner gå ner.

Pettson, saknar dig! hoppas på lite tid med dig idag med, annars blir det imorgon <3

vilken dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback