Allting gånger två...

Så var bröllops outfiten gånger två inhandlad. Ja för tror ni att jag kunde bestämma mig för EN klänning när jag väl började leta? Nej, det är klart att jag inte kunde, därför blev det två. Men gör man allting gånger två så kan man ju vara på den säkra sidan liksom. Hur bra som helst. Sedan inhandlade jag lite annat smått och gott som jag egentligen inte behövde. Men mina köpsinnen var i dag vidöppna och pengarna bara for ur plånboken. Men inte gör väl det mig någonting, rik som jag är. haha.

Dessutom kom jag hem med en mobil i högra näven och en i vänstra. Vad nu? Jo, mamma skulle ha ny telefon och då lyckades dom skickliga och söta försäljarna på tre locka på mig en ny telefon också. Men så sant som det är sagt, allting gånger två så kan man vara på den säkra sidan. Är nu inne på min tredje telefon för i år och fråga mig inte vad för avtal jag lyckades ingå idag. Typiskt jag som hade tenta i juridik idag där blandannat avtalslagen ingick. Och så många gånger vår juridiklärare predikat om att vara extra noggrann innan man skriver på avtal. Hon skulle vara besviken på mig nu. Men vad ska man göra? Man är väl godtrogen och blåögd, hell yeah!

Så kvällen ska väl spenderas i soffan framför hockeyn och vid skrivbordet med marknadsföringsboken i högsta hugg. För bara för att man har haft tenta är det ju inte slut på pluggandet. Nejdå en tenta kvar sedan är det dags för någon slags vila i form av jobb. Förövrigt ringde jag till stället där jag provjobbade igår och dem skulle meddela nästa vecka ang om jag fått jobbet eller ej. Men nu var det tydligen så att det var betydligt fler än vad jag trodde som fått chansen att provjobba så min chans kan väl anses som minimal då mina meriter är ganska svaga. Men men... life goes on... Tur att man har ett annat jobb att luta sig tillbaka på. (allting gånger 2)

Tänk om man hade haft två exemplar av min David med, då hade jag sluppit sitta här ensam en fredag. Men men, man kan väl inte få allt. Kanske kan pussa på varandra imorgon iallafall.

Aloha


Kommentarer
Postat av: Terre

Tack :)
ja, sara har också köpt också va? :)

2008-05-17 @ 16:59:45
Postat av: Sofie Karlsson

Det är ju tur för mig att du köper massa mobiler :) (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback