Brottning

Okej, om jag någonsin påståt att jag är vältränad så tar jag härmed tillbaka det och erkänner att jag är sämst tränad i världen... kanske inte när allting kommer omkring. Men när jag vaknade i morse kände jag 100 år äldre än vad jag gjorde igårkväll när jag gick och lade mig. Nu känner jag mig ytterligare 100 år äldre än vad jag kände mig imorse. Inte kan jag väl ha åldrats 200 år sedan igår kväll? Nej faktum är att jag bara har kört ett pass brottarträning. Och jag var väl inte den enda som såg stel ut idag på jobbet, eller? Ska vi i detta läge försöka se någonting positivt så får väl det vara att det ska mycket till om motståndarna ska springa förbi oss på planen i höst. Forsa Surte!

Nu ska jag stappla vidare på mina små stackars ben. Eller läga mig raklång på soffan och hoppas att det inte visas någon komedi på tv då mina magmuskler inte pallar ens en gnutta till fniss.

Brottarkvinna?

Kommentarer
Postat av: Avdankad spelare från PRO

Åååh... den känslan saknar jag!! Tänk ändå att känna sig 200år äldre efter ett askul pass brottning.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback