Deg?

Då väntar jobbet runt hörnet. Men allting känns alltid så mycket lättare när man vet att det är fredag. Oavsett om man har mycket att göra eller ej. Men jag kan villigt erkänna att jag hellre hade varit hemma och degat idag.

Efter jobbet gör jag en snabbvändning hemma för lite dusch och tillpiffning innan jag kilar ner med flickorna på Harbecks studentskiva. Tänka sig att det är 89ornas + Tobias och Mattias tur nu.  Ryktas om att även Ale gymnasium tar studenten idag och där finns ju en del kända ansikten. Grattis flickor och pojkar! Ha en hejdundrandes underbar dag och se till att hålla er på benen för studenten är någonting man alltid vill minnas! (ja, jag drömmer mig bort lite)

Sängen står farligt nära min högra axel men jag är stark. I inväntan på mor min får jag allt annat än somna om. Somnar jag om så lär det tämligen vara kört. Då infinner jag mig i det tillståndet resten av dagen sedan.

Mer klotter senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback