En mil senare...

Då bröllop och andra festligheter väntar i veckoslutet var det bara att ta tag i träningspasset idag. Jag å sis tog oss upp till fontin och lunkade runt milen, ganska oskönt men ändå ganska skönt. Imorgon väntar ytterligare ett pass med laget och på torsdag väntar den fruktade brottningen. Med tanke på diverse viktiga tillställningar i helgen hoppas jag på att kunna röra mig utan att se ut som en 200(?) årig tant.

Sofia Gävert - Grattis på födelsedagen!

Linda är lite nanig och har inte mycket att göra så varför inte lägga sig i sängen och vänta på John Blund? Känns som om att det var evigheter sedan man kunde krypa till sängs utan att känna en viss stress över studier. När jag tänker efter så har jag inte gjort det sedan förra sommarlovet. Så att krypa ner under täcket ikväll och inse att det bara är där man behöver vara med såväl kött och ben som med tankarna ska bli otroligt skönt. Synd bara att man tvingas göra det ensam. Men till min stora förtjusning är min kära snart hemflyttad.

När trollmor har lagt sina elva små troll... tralala

Kommentarer
Postat av: Gäfvert

Tack tack :)

Ses ikväll... kommer inte kunna träna då jag inte mår helt hundra än :(

2008-05-28 @ 12:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback