Juridik(?)

Att man aldrig ska få vara helt kry, så har man gått och dragit på sig en förkyldning. Men men, jag har trotsat denna och läst lagar hej villt samt. tagit mig en tripp i spåret idag. Benen var lite tunga och kroppen var trött men skam den som ger sig. Sedan har jag blivit anlitad som taxichaufför under kvällen så nu sitter jag på min vakt vid telefonen och väntar på att gubbarna ska hem. Har redan kört in dem till stan.

Huvudvärken biter i huvudet och tv är inte att tänka på. Bara en gnutta lite då och då, måste ju kolla hur hockeyn går och se om det dyker upp några intervjuer med Henrik Lundqvist. Inte nog med att han är bra, han är ju ganska ful med har jag hört.

Juridiktenta på fredag och jag känner mig faktiskt ganska lugn och har bokat in en jobbdag imorgon. Men tentaångesten dyker väl upp imorgon kväll kanske. Tur, för då är det för lite tid kvar för att ens öppna böckerna. Jag har läst så det räcker idag.

Mina tankar är kvar i Helsingborg med dig hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback