Kläder(?)

Dagen har präglats av jobb, värme, shopping, en god vänn och grekisk mat. Köpte mig et par vita shorts men när jag kom hem insåg jag att jag även skulle behöva inhandla ett par svarta shorts. Well, det får ske i skåne. För neråt i landet bär det av imorgon eventuellt, siktet är inställt på Helsingborg. Tanken är att jag och david styr neråt imorgon kväll, ska bli bra skönt. Blir det inte imorgon så blir det en annan dag denna helgen. Fast jag behöver ta med mig juridikböckerna ner, men jag lär ju ta mig tid åt sol, lek, bad(?), löpturer, shopping och annat också. Ibland kan det var skönt att komma ifrån, hämta andan och ladda om. Speciellt inför en tenta och speciellt med David och hans underbara familj som sällskap.

Jag väntar på svar, hoppas jag inte väntar förgäves.

Dax att ta tag i klädproblemet inför papis bröllop snart kanske. Hade tänkt att jag skulle sy min egen klänning. Men jag står fortfarande och väger mellan vilken färg jag vill ha. Kanske är lika bra att sy en i varje färg(?) Studenter som ska tas i maj ju, då behöver man någonting att ta på sig. Och klänningar är någonting jag aldrig kan få för mycket utav, inte kläder heller för den delen.

Började rensa garderoben idag när jag kom hem, då min gardinstång numera är en klädhängare och jag inte ser ut och mina byrålådor inte går att stängaigen. Dessutom har jag alla skrivbordsskåpen fulla med grejer. Undrar vad jag har för någonting egentligen, inte lätt att se. Jag började, men jag hann bara rensa ut ett skåp och en låda innan jag gav upp. Jag tycker att det är alldeles för jobbigt att slänga grejer. TÄNK OM jag en vacker dag skulle ångra mig. Neh, större byrå och garderob kanske skulle göra susen.

Fyra dagar har gått sen vi sågs men det känns som fyra år. Att någon kan betyda så mycket för mig är skrämmande. Att du är det enda jag kan tänka på när jag får en lugn stund är märkligt. Att du och jag har funnit varandra är för mig en saga som blivit sann, låt den få ett traditionellt slut där prinsen och prinsessan lever lyckliga i alla sina dagar <3

amore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback