Måndag

Min helg var allt en helg kan vara. Mitt liv vändes helt uppochner under tre timmars tid för att sedan långsamt långsamt vändas tillbaka. Först idag när jag fått en viss distans på till det hela börjar saker falla på plats. Jag vet vad jag vill och jag vet att du också vill, vi gör det tillsammans.

Annars har jag vart fullt upptagen med plugg inför morgondagens marknadsföringstenta. Känns som om att jag lätt som en plätt skulle kunna komunicera vilken produkt som helst till vilken målgrupp som helst nu. Men jag tror inte att det är värt ett försök. Jag har förståt hur mycket strunt dem där skickliga marknadsförarna trycker i oss varje dag. Men tro fan att jag låter mig luras av all denna reklam ändå.

Nej, om man skulle ta och återgå till pluggandet.

Jag önskar att jag aldrig sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback