På bortaplan..

Ja, vem vill vara hemma när man kan vara någon annanstans och bara känna lugnet gå in i kroppen? Sent igår anlände jag och min fina till Skåne/Helsingborg. Vi hälsade på Cassandra, åkte hem och åt kvällsmat, åkte och hämtade Cassandra sen somnade vi gott.

Imorse blev det uppstigning runt halvtio då en hemskt söt unge kom in till oss och ville leka. Då var det bara att pallra sig upp, käka frukost och gå ut i solen. Där har hela denna dag spenderats, på pooldäck, på gräsmattan och vid matbordet. Me like this, very mutch!

Sedan blev det film med my looove and Cassandra och nu är det nana.

Jag är lycklig, jag älskar mitt liv och jag är nöjd med det jag har just precis nu. Om två månader kan en del av det vara borta, någonting jag ständigt oroar mig för. Men jag har vant mig vid att leva med oron för stunden. Så länge det bara är oro är jag nöjd. Det får inte bli någoning annat, det får bara inte hända!

Night!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hejsan! Brukar vara inne och kika lite på din blogg ibland, men du vet inte vem jag e, och jag vet egentligen inte vem du e heller. Tycker ba de e kul att läsa i alla fall. Ba undra varför "en del av det här kan vara borta?". Om du förstår? Ska du resa bort?

2008-05-12 @ 17:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback