Planering(!)

Japp och imorgon är det äntligen fredag igen. Men för den sakens skull får man inte vila, nehe då. Det är full rulle fram tills den 7 juni då jag ska varva ner och försöka infinna mig i något slags lugn.

Imorgon: jobb + studentskiva + packning
Lördag: uppe med tuppen för att åka mot stockholm + bröllop (och bröllopsfest)
Söndag: återresa till Göteborg
Måndag: jobb + träning
Tisdag: jobb + göra några ärenden
Onsdag: sis tar studenten + träning
Torsdag: Pettson tar studenten
Fredag: den minsta systern fyller år + nationaldagen(?)

Yes, en vecka framöver planerad. Å nej, det känns inte bra. Det är så olikt mig att ha såhär mycket att göra. Men man är ju inte den som är den. Klart att jag pallar!

Så idag har vi återigen plågats igenom ett brottningspass och tjejer jag tycker mig se att vi blir starkare. Eller är det bara jag som ser det? äh, träningsvärken imorgon får avgöra. Vad det gäller träningsvärken ber jag till gudarna att den inte blir lika smärtsam som föregående helgs då jag ska på bröllop på lördag och ska trippa runt i högklackat. Jag menar högklackat strosar man inte runt i varje dag, ska jag dessutom ha träningsvärk, hur ska jag då se ut? - huh.

Nej nu ska jag pensla lite röt på mina naglar och krypa ihop i fosterställning under täcket och somna gott.

Visst finns mirakel och för mig är det faktiskt du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback