Pluggpause

Suck, suck och återigen suck. Nu har jag snart tagit mig igenom mig 200 sidor rättsfall. Det börjar sitta nu, lagar hit och lagar dit. Men sen har jag ändock i baktanke helatiden att tentan kan utformas på ett helt annat sätt än vad jag hoppas på. Ska läsa några rader till innan jag intar sovande tillstånd.

Annars har dagen varit seg. Jag har dragit på mig en förkyldning som inte är det minsta läglig då coopers test ska utföras på måndag. Men peppa peppa, hoppas att jag blir frisk så jag kan ha goda förutsättningar till ett bra resultat. Steg upp tidigt imorse för att jobba och spenderade dagen mestadels tillsammans med lisa uppe på loftet. Ganska skönt måste jag säga. Sedan kom jag hem och petade i mig lite mat innan jag la mig på sängen för att studera lite. Konstaterade att materialsamlingen i juridik var ett riktigt sömnpiller och la undan den för två timmars välbehövlig sömn. Sedan jag vaknade har jag vart på det igen, pluggplugg. Men snart är det "lov".

Älsklingen min begav sig till Stockholm idag vilket för min del betyder en hel helg hemma(!) när hände detta senast. Men mja, kanske åker till Skövde en sväng på lördag om allting vill sig väl. Annars kan det vara bra att jag får vara hemma och finna lugnet igen kanske. Men så svårt att se det, när det enda jag vill är att tillbringa tiden med dig.

Jonna, jag är inte alls avundsjuk, bara så du vet!

När jag är med dig lever jag i en sagovärld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback