Pust!

En lång dag idag.

Vaknade brevid min stjärna och kände att detta skulle bli en bra dag. För att vakna brevid den jag älskar är det bästa jag vet. Låg kvar en stund och drog oss innan vi gjorde iordning oss för att traska ner mot tåget. Jag behöver inte ens säga vad jag tycker om att säga hejdå längre men på något sätt vet jag att du alltid är med mig. Kan inte förklara känslan, men det känns bra med dig. Jag vet att du alltid finns även om du inte är precis brevid mig. Men att säga hejdå är trots allt jobbigt.

Väl på tåget pluggade jag lite juridik och satt och myste med min dator. När tåget anlände till Götet bar det med buss av hem till mormor där jag skulle möta upp övriga släkten och avverka en mysig släktmiddag. Jag är glad att det finns människor som er. Som bara är sådär alldeles fantastiska och får en att släppa alla bekymmer. Tack!

Efter släktmiddagen begav jag mig upp till fontin för att köra igenom kroppen en vända. Det blev 5 km uppvärmning + situps + 3 x 1km intervaller + stretch. Me like. Ett alldeles perfekt pass en dag som denna.

Så, äntligen hemma... Sitter på tusen nålar känns det som. Jag måste lära mig att tagga ner, har alldeles för mycket att göra hela tiden. Har den senaste tiden haft alldeles för lite tid åt att bara ta hand om mig själv. Hoppas att det blir mer av den varan till sommarn!

Det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback