Redan i drömmarnas värld...

Kan bara konstatera att det var längesedan jag var såhär trött. Man kanske ska ta och trappa ner på någonting, typ jobbet. Men istället tänker jag att skolan snart är slut och då kan jag vila när jag kommer hem från jobbet istället för att plugga. Därför tror jag att jag ska orka denna månaden ut. Vi får väl se vad som blir resultatet av detta. Just nu längtar jag bara till fredag och min David. Hela helgen ska jag leva i våran sagovärld och på måndag bär det av till skåne och ännu mera mys. Tillsammans är vi bäst.

För närvarande har jag fastnat för soundtracket till high school musical och låtarna strömmar in i öronen på mig!

Mormor var här på besök idag. Lite thaimat och glass dagen till ära eftersom att mormor fyllde år. Sedan hur mycket hon fyllde är en bra fråga, för mycket för att jag ska kunna räkna på fingrarna iaf.

image61

You are the music in me honey!

Kommentarer
Postat av: Sofie Karlsson :)

Ny blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback