Shopping + plugging

Denna dagen har än så länge bjudit på plugg och shopping. Fick köpt mig en jeansväst som bara är helt underbart snygg. Dessutom köpte jag en vit kjol och en väska. Precis vad jag behövde, haha. Eller inte! Men men lite nya saker piggar alltid upp. Tyckte jag var värd det efter pluggandet. Har nämnligen gjort ett reklamblad till ett arbete idag och det var faktiskt tillochmed roligt att göra det! Längesen det var kul att plugga. Men har massa mer som kan göras inför de två tentorna som ska plåga mig nu i maj månad.


Kvällen står fortfarande skriven i stjärnorna. Hörde någonting om eventuell utgång med grabbsen. Får väl se hur det blir med den saken. Man ska ju tydligen orka leva imorgon också då jag ska på släktmiddag hos mormor. Det innebär också tågresa hem imorgon, alltid lika sorgligt. Men det ska jag ju inte tänka på nu egentligen.


Ibland undrar jag varför jag gör saker...

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback