som sommaren..

Jag kan bara konstatera att denna sommaren kommer bli en sommar att minnas om allt blir som jag vill. Iof så kommer den bli en sommar att minnas även om allting inte blir precis som jag vill. För varje minut tillsammans med dig kommer jag alltid att komma ihåg och den här sommaren ska bli din och min.

Valborg var en lugn historia. Då provjobbning väntade idag valde jag och pettson att styra upp till johanna för grill och tjejsnack (stackars Joakim). Men det var mysoigt, jag trivdes och jag hade saknat er båda. När jag har fullt upp 24 7 tänker jag inte på hur mycket jag saknar att ha er hos mig jämnt, som förr. Men när man äntligen samlas och har massa tid då går det upp för mig att det faktiskt hos er jag trivs. Trion kommer alltid finnas i mitt hjärta, trots att vi befinner oss på olika ställen och i olika faser i livet!

Så är denna dag till ända. Nu väntar jag på besked i nästa vecka.

Milen har hunnits med idag också, kan snart varenda kurva uppe i det j*vla spåret. Men för att överleva försäsongen är det bara att ligga i. Tro mig, jag har sett planeringen, hemskt. Sedan jag kom hem från min löprunda har jag ägnat mig åt att packa ner diverse saker i min rullväska för att imorgon efter jobbet bär det av till my dave again. Denna gång kommer jag fram till en lägenhet full me grabbar, ska bli spännande. Kanske ska passa på att sova inatt för att någonting säger mig att det blir mindre av den varan imorgon.

För vissa dagar känns allt så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback