Sommarlov(?)

Ja, eventuellt så har jag ju sommarlov nu. Men jag vill vänta med att ta ut glädjen till resultatet från dagens tenta dimper in på mailen. Kändes väl som alltid ganska bra tills jag börjar diskutera frågorna med en av mina studiekamrater. Så nu känner jag bara att det får bära eller brista, jag har gjort vad jag har kunnat för den här gången. Eventuellt väntar en omtenta innan midsommar, men det är väl inte hela världen det heller.

Efter tentan tog jag mig i kragen och lämnade in ett cv på Netto i Bohus centrum. Mycket kan sägas om Netto men jag vill ge det ett försök!

Snart ska jag bege mig in mot staden för att möta upp lilla fröken karlsson. En bröllopspresent ska inhandlas. Ingen helt lätt uppgift. Jag har även studentpresenter att inhandla, inte heller någon lätt uppgift. Slår vad om att det kommer att sluta med att jag kommer hem med flera kassa     - till mig själv -       för att det är lätt gjort, när man egentligen inte ska ha någonting. Well, vi får väl se...

Inväntar resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback