Söndagsångest

Helgen inleddes på ett alleles fantastiskt sätt genom en herrans massa shopping. Under lördagen tog jag tag i diverse skolarbeten som behövdes plöjas igenom. Men jag fick bara färdig en del av två möjliga innan jag begav mig till Fontin. Då min elaka förkyldning fortfarande biter sig kvar fick jag vika mig för min hälsas bästa och nöja mig med en tur runt femman. När jag kom hem från mitt lilla träningspass tog jag fram den där sidan som jag ytterst sällan visar upp för min familj, desto oftare för david, och gjorde ett ihopkok som resulterade i tacopaj. Det visade sig hemskt uppskattat då min mor faktikst pallrat sig igenom helvettesloppet och inte hade en tanke på att ställa sig vid spisen.

Göteborgsvarvet? - Näe ingenting för mig. Tyvärr har min mor utmanat mig och jag kanske blir tvungen till att springa nästa år om jag inte kommer på en otroligt bra ursäkt. Jag har ju ett helt år på mig att fundera fram och så trögtänkt är jag ju inte. Måste säga att jag är stolt över min mor som tog sig runt 2.1 mil och slog eget personbästa.

Senare på kvällen begav jag mig in till stora staden med Therese, Sara och Malin. Bergakungen var destinationen. Väl där kångkade vi oss in på filmen "What happens in Vegas" med skådespelare som Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Det är inte ofta jag kan vara koncentrerad under en hel film och efter filmen kan säga att jag tyckte den var riktigt bra, då jag oftast somnar. Men denna filmen tyckte jag var riktigt bra. Och det visade sig att Ashton Kutcher gör sig oväntat bra i skjorta och kostym, vilken babe!

Helgen har idag avrundats med att göra färdigt moment två i högen med skolarbeten. Trots detta har jag mer att plöja igenom. Inte så oväntat då jag har tenta om lite drygt en vecka. Så idag sätter en söndagsångest som jag faktiskt inte har haft på länge in. En måndag imorgon som för min del innebär slutredovisning i min två kurser. Den innebär även uppstart på försäsongen med ett coopers test. Oh nooo, ännu mer ångest.


All for now

Kommentarer
Postat av: Pettson

eh va.. läste jag rätt? du somnade inte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback