Surte rules...

Härliga känsla, försäsongen igång igen. Uppstart med coopers test och den fruktade vågen idag. Coopers gick väl inte enligt planerna då min förkyldning biter sig kvar, men jag ger mig inte och jag tog mig runt ganska så osmärtsamt trots allt. Får väl se vad kroppen ger för reaktion på dagens test. Men den skulle bara våga trotsa mig med att konfrontera dagens löptur med en ännu värre förkyldning. Tjejer, detta kommer bli en säsong att minnas livet ut, jag vet det, jag känner det i luften, jag känner det på stämmningen och jag känner det i löpsteget(?)

Annars har jag fått två redovisningar överstökade under dagen. Juridikkursen är härmed avslutad på ett lättsamt sätt. Ingen kurs som jag har upplevt som alltför svår. Tillochmed tentan var överkomlig. Därmed inte sagt att juridik är roligt, nej det är en annan femma. Så nu fruktar jag bara marknadsföringstentan och det är väl egentligen förberedelser inför den jag borde ägna mig åt nu. Men det är ju en hel vecka kvar och det är ju så mycket lättare att skjuta alla problem framför sig, så det gör jag för stunden.

Distansförhållande suger!

My dave, my love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback