Surte runt

"Ledig" dag idag men för den sakens skull behöver man ju absolut inte vara ledig. Men ledig för mig innebär en dag borta från jobbet. Denna dag ersattes jobbet med skola. Efter att jag tappert tagit mig igenom min juridikföreläsning pallrade jag mig hem och la mig på baksidan för att stjäla lite sol. Tanken var att få läst ett par kapitel i min engelska bok med. Men jag somnade ganska raskt och vaknade en timme senare helt stekt. Skönt som det var förflyttade jag mig från gräset till balkongen ökade på brännan under en timme innan det blev dags för lite plugg.

Min hjärna är inte att leka med. Lite träningsabstinens och plugget var som bortblåst. Jag hann iaf ta mig igenom en del innan dagens abstinens kom. Jag snörade på mig löparskorna och tog mig en runda runt surte och nu börjar jag känna att jag är i form. I like this feeling!

Annars är det mycket sol och glada miner. Inte ens skolan kan få mig att tappa humöret just nu. För när allting känns bra mellan oss och solen står högt på himlen då är jag lycklig.

you and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback